Tez yuxuya getməyinizə kömək edəcək bəzi vasitələr- Nevroloqdan AÇIQLAMAbackend

Tez yuxuya getməyinizə kömək edəcək bəzi vasitələr- Nevroloqdan AÇIQLAMA

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Normalda sağlam yuxu ilə yuxuya getmə prosesi adətən yatdıqdan sonra 15-20 dəqiqə arasında dəyişir, lakin bu qədər tez yuxuya getmək həmişə mümkün olmur.

Editor.az SberZdorovye tibb şirkətinin nevroloqu Maksim Pankovun verdiyi məlumata görə xəbər verir ki, tez yuxuya getməyin müxtəlif üsulları var.

“Səssiz musiqiyə qulaq asmaq sizə dincəlməyə, sakit əhval-ruhiyyə əldə etməyə və kənar səs-küyü aradan qaldırmağa kömək edəcək. Özünüz üçün bir yuxu ritualı və rahatlatıcı bir atmosfer yaratmaq üçün 15-20 dəqiqə davam edən bir pleylist hazırlayıb hər gecə yuxuya gedən zaman onu dinləyə bilərsiniz. Musiqi çox diqqəti yayındırırsa, yuxu üçün onu ağ səs-küylə əvəz etməyə cəhd edə bilərsiniz. Bir çox tətbiqlərdə müvafiq seçimlər var”, – deyə ekspert bildirib.

Nevroloq bildirib ki, ikinci üsul, stressi aradan qaldırmağa kömək edən mütərəqqi əzələlərin rahatlamasıdır:

“Texnika bir neçə mərhələdən ibarətdir. İlk növbədə çarpayıda uzanıb, gözlərini yummalı, yavaş və dərindən nəfəs almalısan. Sonra üz əzələlərini 10 saniyə gərginləşdirin, gərginliyi buraxın və bir neçə dərin nəfəs alın. Növbəti addım çiyin əzələlərini 10 saniyə gərginləşdirmək, sonra onları rahatlaşdırmaqdır. Dərindən nəfəs alın. Sonra bu addımları çiyinlərdən başlayaraq ayaqlara qədər bədənin digər əzələ qrupları üçün təkrarlayın. Beləliklə, bütün əsas əzələ qruplarını tədricən işlətməklə bədəndə tam istirahətə nail ola bilərsiniz”.

Bundan əlavə, onun sözlərinə görə, meditasiya və idarə olunan təsvirlər – xoş xatirələr və onların vizuallaşdırılması – tez yuxuya getməyə kömək edir: “Yuxu gigiyenasını yadda saxlamaq vacibdir. Tövsiyələrə riayət etmək yuxunu əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıracaq və mümkün qədər rahat və tez yuxuya getməyə imkan verəcəkdir. Kofein, nikotin və spirt istehlakını azaltmaq, yatmazdan ən azı 30 dəqiqə əvvəl elektron cihazlardan istifadə etməkdən çəkinmək faydalıdır”.

Qeyd edək ki, uzunmüddətli (üç həftədən çox davam edən) yuxuya getmə probleminiz varsa, həkimə müraciət etməyiniz tövsiyə olunur.

//Gülnarə Abasova, Editor.az